Haziran 27, 2026
Dünya

GAZİLER MAHALLEMİZ DOĞALGAZA KAVUŞTU

IMG 6259

DOĞALGAZLI OCAKLARLA İLK YEMEKLER YAPILMAYA BAŞLANDI

Kaynarca Gaziler ve Entaş caddesi güzelgahında bulunan evlere bugün doğalgaz bağlantısı verilerek hizmete başlandı.

img 6260 1

Dedeler ve İnanlar mahallesinde evlere bağlanan doğalgaz bağlantısından sonra mutfaklarda ilk yemekler yapıldı.Evlerde kombiler çalıştırılarak doğalgaz ısıtma sistemine geçildi.

img 6259 2 1

Gaziler Mahallesi bugün itibari ile doğalgaza kavuşmuş oldu.

img 6262 1

Gaziler Mahallesi Muhtarı İsmail Balta Sosyal Medya hesabından doğalgazın mahalleye gelmesinde emeği geçen herkesten allah razı olsun paylaşımında bulundu.

İlgili Mesajlar

KAYNARCA MEZARLIKLAR MEVKİİNDE YANGIN ÇIKTI

Kaynarca Haber Ajansı

İKİ KATLI EVDE ÇIKAN YANGINDA MADDİ HASAR MEYDANA GELDİ

Kaynarca Haber Ajansı

DENİZBANK KAYNARCA ŞUBESİNİ KAPATMA KARARI ALDI

Kaynarca Haber Ajansı

Yorum Yap